Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

XNA Game Studio 2.0 Game Development

Merhabalar,
Ocak ayı webinerlerinde olmayan yeni bir webiner etkinliğinden haberdar etmek istedim.
Başlıktan da anlaşıldığı üzereXNA Game Studio 2.0 Game Development.
Peki nedir bu XNA Game Studio?

XNA GAME STUDİO ,MİCROSOFT’UN OYUN PROGRAMLAMA SEKTÖRÜNE VE OYUN YAZILIMCILARINA BÜYÜK BİR ARMAĞAN.YAPI OLARAK OLDUKÇA KOLAY KULLANIMLI VE HER TÜRDEN OYUN PROGRAMLAMANIZA OLANAK SAĞLAYAN BİR PLATFORM OLARAK OYUN YAZILIMCILARININ HİZMETİNE GİREN XNA GAME STUDİO HAKKINDA DETAYLI BİLGİLERE VE XNA’NIN KULLANIMI İLE İLGİLİ BİLGİLERE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ…

XNA CREATORS COMMUNİTY’NİN HAZIRLAMIŞ OLDUĞU KISA BİR XNA ŞOVU…HER KODDAN SONRA HANGİ ÖZELLİKLERİN KAZANILDIĞINA VE KODLAMA TARZINA DİKKAT EDELİM…

<a href=”http://video.msn.com/?mkt=en-US&playlist=videoByUuids:uuids:879f7568-0f68-4786-afa1-d1704d72f78c&showPlaylist=true&from=msnvideo” target=”_new” title=”XNA Creators Club Beginners Guide 3D – Montage Video”>Video: XNA Creators Club Beginners Guide 3D – Montage Video</a>

Konu ile ilgili tüm videoları ve dökümanları buradan bulabilirsiniz.

XNA Game studyo webiner etkinlik bilgisi:

Konu: XNA Game Studio 2.0 Game Development
Konuşmacı: Gürcan Serbest (uzmaninaSor.Com)
Tarih: 20 Ocak 2009 Salı
Saat: 18:00-20:00
Level: 200
Meeting ID: 9H35Q3

Webinere katılmak için etkinlik saatininden 10 dk. kadar önce bu adrese girmeniz yeterlidir: https://www.livemeeting.com/cc/usergroups/join?id=9H35Q3&role=attend

Web’te görüşmek dileğiyle..:)

January 19, 2009 - Posted by | webiner, XNA Game Studio

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: