Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

INETA EGE Hit

Geç haber verdiğim için özür dileyerek başlayıyorum yazıma..:(
(Abi bundan sonra bu bloga daha fazla önem vericem, sizi bilmem ama kendim için iyi oluyor; zira etkinlikleri, haberleri vs yazıyorum sonra vaktim olunca katılıyorum etkinliklere, yada haberin detayı ile ilgili araştırma yapıyorum bazen.. iyi oluyor yani…
Bu demek oluyor ki kendime de özür diliyorum, bu etkinliğe haberdar olduğun halde daha önce yer veremediğim için sayfamda)
Neyse uzatmayayım hala çok geç sayılmaz…
İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğündeki DESEM’in salonlarında gerçekleştirilecek olan bir etkinlik var: Başlıktan da anlaşıldığı üzere INETA tarafından düzenleniyor. Ve etkinliğin adı: INETA HIT

Nedir INETA?
Açılımı Internation .NET Association olan dernek .NET üzerinde seminerler aktiviteler ve sosyal topluluk sitelerine sponsorluğu ile biliniyor.

Microsoft tarafındaki en güncel teknolojileri , Türkiye’nin en uzman kişilerinden iki tüm gün boyunca dinleme fırsatını kaçırmayın. Bu etkinliği düzenleyen INETA Türkiye başkanı sayın Daron Yöndem’e tüm izmirliler olarak teşekür eder, kendisini bu gibi etkinlikler için üniversitemiz(İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’n)de de görmek isteriz..

Program bugün(ctesi) ve yarın(pazar günü) olacak. her gün 3 farklı oturum var ve ilk günü kaçırdım diye ikinciye gitmemezlik yapmayın zira her gün bir digerinden farklı – hatta her oturum bir öncekinden farklı konularda oluyor – bağlantılı değil.
Program şöyle:
10 Ocak
10.30 12.30 Silverlight 2
13.30 15.30 XNA ile Oyun Programlama
16.00 17.30 LINQ

11 Ocak
10.30 12.30 WPF
13.30 14.30 Yazılımcılar için IE8
15.00 17.00 ASP.NET Dynamic Data

Programımız yoğun, her gün üç ayrı oturumumuz var. 10-11 Ocak hafta sonu Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlük Binası’nda DESEM Salonları’nda gerçekleştireceğim etkinliğe İzmir’den herkesi bekliyoruz.

January 10, 2009 - Posted by | ineta ege hit, izmir

No comments yet.

Leave a Reply

