Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

We’re (not) #1 too!

slm,
Bugün yine bizden(şu çılgın Türkler’in en çok yaşadığı ülke olan Türkiye’den) bir haber vereyim dedim. Bundan post’lar post’lar önce de benzer bir konudan bahsetmiştim. Neyse konuya geleyim. Amerika’lı bir arkadaşımız, ülkesinde yaşayanların “Biz dünyanın en gelişmiş ülkesinde yaşıyoruz” havasından biraz olsun çıkarabilmek için bloguna attığı bir resmi sizinle paylaşmak istiyorum.


Scientific Literacy bölümünde tanıdık bir şekil gözünüze çarpabilir. Bahsettiğim şeyi herkes üst sıralarda görmek isteyebilir ama gerçek ne yazıkki böyle. Hevesinizi kursağınızda bırakmak istemem ancak diğerlerinde de üstlerde olduğumuzu düşünmeyin sakın…
Eveet, sizin de tahmin ettiğiniz gibi orada da listenin sonlarını zorluyoruz.

Elin Amerika’lısının yazısın da kendimize bir ders çıkardım ya bravo bana..:)
Neyse hadi az laf çok iş…

December 14, 2008 - Posted by | number 1, Turkey, united states

No comments yet.

Leave a Reply

