Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

Tubitak Hidromobil 2008 – Pınarbaşı Yarış Pisti

Merhabalar,
Bloguma yazı yazmayalı (bana göre) uzunca bir zaman geçti. Bu demek değil ki yazacak bir şey bulamadım, bilakis yapacaklarımdan yazacaklarıma vakit bulamadım gibi kafiyeli bir sözle girişimi noktalayayım bari. Gelecek yazılarımda projelerden bahsedicem, şimdi bazı nedenlerden dolayı henuz onlardan söz edemiyorum;). Neyse ben konuya gireyim:
Bu ay İzmir’de olacaklara bir haberim var. Daha önce Pınarbaşı’ndaki yarış pistine gittiniz mi bilmiyorum ancak gerçekten çok güzel, heyecanlı yarışlar düzenleniyor. Ben gittiğimde hacı murat diye tabir ettiğimiz murat124 araçların modifiyeli halleri yarışıyordu ve çok zevkliydi. Bir an ünlü amerikan NASCAR yarışlarını izliyorum gibi olmuştum:)). Hatta ilgilenenler için bir Hacı Murat pilotu olarak pistte yer almanız çok da zor değil, ufak bir eğitimden sonra sertifikanız alındıktan sonra ufak bir mebla ile bir murat124’ünüz oluyor vee start çizgisinde kendinizi bulabiliyorsunz, netten bir araştırın derim ilgilenenlere.
Ancak benim haberim bu mu? Değil tabiki asıl haber şimdi geliyor…

TÜBİTAK tarafından düzenlenen Hidrojen Enerjili Araba Yarışı Hidromobil 2008 bu yıl 26-31 Ağustos tarihlerinde İzmir’deki Pınarbaşı Yarış Pisti’nde yapılacaktır. Ve yarışmaya çeşitli üniversite ve kuruluşlardan toplam 31 takım katılacaktır. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’nü temsilen İYTECHNİCS adlı öğrenci topluluğumuz katılmaya hak kazandı.
Katılan takımımıza başarılar diliyoruz ve sizleri de o tarihlerde Pınarbaşı’na bekliyoruz.
Hoşçakalın….

August 12, 2008 - Posted by | Tubitak Hidromobil 2008 - Pınarbaşı izmir, İYTECHNİCS

No comments yet.

Leave a Reply

