Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

My Blog in Facebook

Merhabalar efendim,

Son yazımız facebook’un yaptığı yenilik üzerineydi. Yine facebook’tan gidelim bari dedim, ancak bu kez bizden bir haberle devam ediyoruz seyir defterinde( hani hep böyle derler ya, bu kez bizden bir haber falan:). Bir süredir blogum facebook üzerinden de takip edilebiliyor. Böylelikle hem blogumu takip edenler arada toplanmış oluyorki bu diğer arkadaşların bilgi ve tecrübelerinden yararlanmak adına faydalı olacağını düşünüyorum, hem de daha geniş bir okuyucu kitlesine ulaşma şansımız oluyor. Üstelik oradaki Wall dediğimiz bölüme de bana yada diğer okuyuculara öneri ve düşüncelerinizi yazabilirsiniz, yada değinmemi istediğiniz konulardan bahsedebilirsiniz. İleride de sadece o grup üyelerine duyuracağım programlar takvimi hazırlamayı düşünüyorum. (Yine çenem düştü galiba, bak bunu bir eleştiri olarak o duvara yazabilirsiniz.) Artık facebook’taki blogumuzun da linkini gönderelim ve bir yazımız daha bu sayede kemâl’e ersin. http://apps.facebook.com/blognetworks/blogpage.php?blogid=18893
(Noluo bana ya girşte efendim, bitişte kemâl’e erdi falan, özüme mi dönüyorum ne?:).
Esen Kalın…

August 3, 2008 - Posted by | blogumu facebook'tan takip etmek, My Blog in Facebook

No comments yet.

Leave a Reply

