Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

Girişimcilik Kampı = Hayat Okulu

21.04.2008

Merhaba arkadaşlar,
Geçtiğimiz hafta katıldığım izmir ekonomi üniversitesi kapsamında gerçekleşen Girişimcilik Kampı 2008 sayesinde hayatımın en önemli 4 günümü geçirdiğimi söyleyebilrim. Kamp süresince bir çok güzel dostluk kurdum bunun yanında her biri alanında uzman kişilerden Girişimcilik üzerine eğitimler aldık fakat bu eğitimler sizin bildiğiniz gibi o sıkıcı seminerlerle hiç alakası yok.

Bu sadece benim fikrim değil, kampa katılan herkes eğitimlere büyük bir zevkle katıldılar, her günün sonunda “Keşke bu kamp bu kadar kısa sürmese” diyordu herkes birbirine. Bunların yanısıra eğitim öncesi yapılan uygulamalar ise birbirinden ilginç ve eğlenceliydi. Kampa katılan herkes adına şunu rahatlıkla söylebilirim: Bu kamp hayatıma çok şey kattı; pazarlık yapmaktan, iş görüşmesi yapmaya, insan ilişkilerinden, dünyaya farklı açılardan bakmaya kadar birçok önemli bilgi ve deneyim edindik.
Kampta geçirdiğimiz biribirinden güzel günlerden anları kısaca şöyle özetleyebilirim:
ilk gün sabahı kipadan gelen reklam müdürü, insan kaynakları müdürü ve birçok yetkili kişi tarafından kurulan bir juri önünde bir kipa ürününün(kipa klasik tırtıklı patates cipsi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim:)) reklamı, satış stratejisi ve ürün tanıtımı sloganı vs konusundan bizden fikirlerimizi almak amacıyla bir sunum istediler. Yaptığımız sunumların ve uygulamaların kameralar, fotograflar eşliğinde yapılması zaten mevcut olan heyecanımızın en üst seviyeye ulaşmasına neden oldu.

Ardından Taylan hocanın yaptığı “Tecrübelerimiz Bildiklerimizi Boyar” adlı eğitimi hayatım boyunca unutamayacağım, böyle gülmeyeli yıllar olmuştu çünkü…
Son gün yaptığımız aktiviteler ise grup çalışması için çok önemliydi bence; hem yumurta taşıma hem de resim yapma uygulamaları takım olma bilincimizi bir kat daha arttırdı.
İlk günün ilk anlarından itibaren gerek takım koçlarımızla gerekse diğer gruptakilerle kısa sürede kaynaştık ve çok güzel bir sinerji oluştu. Kamp biterken herkes birbirinden ayrıldığı için çok üzgün olduğu gözlerinden anlaşılıyordu fakat büyük dostlukların başlamış olması artık bu üzüntünün yerini mutluluğa bırakmıştı.
Yaşam koçu, herşeyimiz Tevfik hocanın bize verdiği gerek meditasyon eğitimleri gerek aikido gerekse empati kurmak açısından çok şey kattı bize. Artık çakralarımı açmayı öğrendim, hayata onun sayesinde farklı boyutlardan bakmayı biliyorum artık. Teşekkürler Tevfik hoca.
Perşembe günü yapılacak olan ödül töreninde muhtemelen kampa katılan grupları son kez birarada göreceğiz ancak herbirisiyle ayrı ayrı kurduğumuz dostluklar sonra görüşebilmemizi sağlayacaktır.
Kampta geçirdiğim hergün güzel gün aklıma geldikçe organizasyonu düzenleyen özge can a çok teşekkur ediyorum.
Anlatacağım o kadar çok şey var ki buraya yazsam sayfaları doldurur. Zaten bir söz vardır hani “anlatılmaz yaşanır” diye işte bu Girişimcilik Kampı öyle birşeydi gerçekten.
Son olarak takım koçumuz Berna ve onun kankileri Seda ve Derya’ya kurdukları yakınlıklardan dolayı çok çok teşekkur ediyorum. Onların da kampta olması orayı bir kat daha eğlenceli hale getirdi. (Derya bir insan bu kadar mı enerjik olur:))
Define grubunun herşeyleri Fevzi ve Leyla’ya(Leyne diye de bilinir:)) ayrıca teşekkurlerimi bir borç bilirim, onlar olmasa böyle güzel günleri hayal bile edemezdim…
Biliyorum az önceki paragrafta son olarak dedim ama söylemeden geçemeyeceğim,
ekonomiden Gökhan ve kampımızın fotocusu Cansu’ya sonsu teşekkurler ediyorum. Aklıma gelmeyen arkadaşlar için çokçok özür diliyorum ama aslında unutmadım sizleri artık yazıyı bir yerde bitirmem gerektiğinden değinmedim yoksa hepinizin ayrı bir yeri var bu yazıda. Misal; Ayça, Aslı, Yakup, Gün,Mümtaz, Çınar, Mehmet, Niyazi, Ural, Öykü, Ece, Jale, Çağlayan, Ali, ….. herkes iyiki katılmış bu kampa güzel günler bizi bekliyor kurduğumuz dostluklar sayesinde…:))
Bu yazıma ulaşıp kampımız için kurduğumuz grubumuza ulaşamayacak arkadaşlrımız eğitmenlerimiz varsa grup linkini de vereyim: http://www.facebook.com/group.php?gid=31219085080
hoşçakalın….En yakın zamanda görüşmek dileğiyle…

June 19, 2008 - Posted by | ardından, girişimcilik kampı 2008

No comments yet.

Leave a Reply

