Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

EDUCATURK&Ben

15.03.2008

Merhaba arkadaşlar,
Bugun her cumartesi yaptığım gibi İzmir Gönülllü Takımı projesi kapsamında düzenlenen Abla-Ağabey-Kardeş projesinde görevliydim. Daha sonra İzmir Fuarı Atlas Pavyonda düzenlenen EDUCATURK adlı yurt dışı eğitim work&travel staj konularını barındıran eğitim fuarına katıldım. Fuara ilk ziyaretçi olarak katılmıştım. Orada İzmir Gönüllü Takımının standını görmek benii bir gönüllü olarak sevindirdi. Hemen standın yanına gidip görevli arkadaşlarla sohbet ettim, tanımadıklarım diğer gönüllü arkadaşlarla tanıştım. Birden gelen ziyaretçilere projeden bahsedip gönülllü yapma çabası içerinde buldum kendimi. Bir süre sonra fuarda gezmeye devam ederken benim yazın katıldığın yabancı dil kursu olan OYDEM’in standını gördüm ve onlara bir merhaba demek için yanlarına gittim. OYDEM sahibi ODTU’lü Ahmet hocamı göremedim çünkü az önce ayrılmış oradan fakat diğer çalışanları görmek sevindirdi beni. Ve eski bir OYDEM’li olarak gelen öğrenci arkadaşlara bilgi vermek çok güzeldi. Onlara da iyi çalışmalar dileyerek gezime devam ettim bir de ne göreyim? Benim şu an ki okulum İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü (İYTE) de orada. Hemen yanlarına gittim standa bir mimarlık öğrencisi bir de uluslararası ilişkiler ofisinde uzmanlık yapan öğretim görevlisi bir hocamı gördüm. Daha önce o hocayla tanışma fırsatım olmamıştı ama bu fuar aracılığıyla da tanışmış oldum. Çok sevecen, cana yakın bir hocaydı. Fuarda ziyaretçi sayısının çok olması ve standımızda sadece iki kişnin bulunması nedeniyle hocama yardımcı olabileceğimi söyledim. Hocam bu duruma çok sevindi ve stand görevlisi olarak yardıma başladım. Gelen öğrencilere İYTE hakkında bilgi vermek beni de mutlu etti bir İYTE’li olarak. Çocukların gözlerindeki üniversite hayali ben okulumuzdan söz ettikçe büyüyor, daha bir şevkle dinliyorlardı anlattıklarmı. Şüphesiz bu konuştuklarımız onların üniversite arzularını perçinleyip daha çok çalışmalarına neden olacaktı.
Fuarda bana göre komik bir olay da oldu:
Fuarda bir amca vardı… Onu ilk olarak İzmir Gönüllü Takımı standının önünde biz gönüllüler olarak fotoğraf çekinirken görmüştüm. Daha sonra OYDEM standıyken beni stand görevlisi olarak görüp bir broşür alıp alamayacağını sordu. Ben Tabiki alabilirsiniz derken gözlerinden beni daha önce başka stand da görmüş olmamnın şaşkınlığı vardı. Yaklaşık yarım saat sonra da artık İYTE standındayken yanıma gelip ee yeter artık sen de karar ver nerenin tanıtımını yapıyorsun demesi benim koptuğum nokta olmuştu.:)) Kendimi toparlayıp İYTE hakkında da bilgi verdikten sonra adam bana: hadi başka bir standda görüşmek üzere dedi:))

June 19, 2008 - Posted by | educaTURK deneyimim

No comments yet.

Leave a Reply

