Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

Bir özür mektubu…

merhaba arkadaşlar, geçenlerde internette gezinirken forumların birinde birisinin yazdığı bir özür mektubunu gördüm ve olduğu gibi sizinle paylaşmak istedim. Kimi zaman bu arkadaşla aynı durumda olduğumuz oluyor olabilir, bir okuyun isterseniz…
HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM(KUSURA BAKMAYIN) « : Ekim 29, 2006, 01:56:14 am »
—————————————————————————­—–
HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM BU FORUMU KARŞILIKSIZ SEVGİM YÜZÜNDEN BOŞ YERE MEŞGUL ETTİĞİM İÇİN. Bi ARKADAŞIMIZ DALGA GEÇTİĞİMİ SÖYLEMİŞ HERALDE HAKLI ÇÜNKÜ ONU KAZANMAK İÇİN ORAYA BİLE GELEMEDİM.HİÇ BİRŞEY HEMDE HİÇBİRŞEY YAPMADIM DAHA DOĞRUSU YAPAMADIM.BU DALGA GEÇMEKTEN BAŞKA NEDERİ Kİ?
Bi ARKADAŞIMIZ SAĞ OLSUN SÖYLEMİŞ.AMA BEN HİÇ BİR ZAMAN ONA YAPIŞMADIM SADECE UZAKTAN SEVDİM ONU Bİ KERE BİLE GÖZGÖZE GELMEKTEN KORKTUM HEP.
SİZDEN SON İSTEĞİM ONDAN ÖZÜR DİLER MİSİNİZ BENİM İÇİN BİR DAHA NE BU SİTEYİ NE DE ONU RAHATSIZ ETMEYCEĞİM.
DUYGU SÖMÜRÜSÜNÜ SEVMEM AMA HAYATTA TEK BİR DİLEĞİM VARDI HER GECE ONU DİLEYEREK UYUR ONU DİLEYEREK KALKARDIM.ŞİMDİ DİLİMDE SUSTU BEKLENTİLERİMDE.DİLEYECEK BİŞEYİM KALMADI.
HAYATTA TEK BİR ŞEYİN OLMASINI İSTEDİM O DA OLMADI YAZIK.EE HAYATA NE VERİRSEN ONU ALIRSIN DİYE BOŞA DEMEMİŞLER.BİZ DEMEKKİ SEVDAMIZ UĞRUNA BİŞEY VEREMEMİŞİZ.KARŞILIĞINI DA ALAMADIK.
HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM.OKUYAN OKUMAYAN CEVAP YAZAN HERKESTEN BİNLERCE KERE ÖZÜR.BENİ BİN KERE ELEŞTİRSENİZ HAKLISINIZDIR.BOŞ HAYALLERİME SİZİ DE KATTIM HAKKIM YOKTU.
DİYECEK BAŞKA SÖZ YOK.
GİTME VAKTİ…

June 18, 2008 - Posted by | bir özür mektubu, forum

No comments yet.

Leave a Reply

