Numan GOCERI\’s Home Page

Hello World:)

Blogger’a geçiş – Taşındık

Merhaba arkadaşlar,
Bir yılı aşkın süredir blogger dışında başka bir blog sayfası tutuyordum ancak sitenin sorumsuzluğu beni en sonunda çileden çıkardı şimdi tek istediğim şey bu zamana kadar yazığım yazıları kurtarmak.
İşte bu sebeple orada yazdığım yazıların bir kısmını vakit buldukça yavaş yavaş buraya taşıyıp oradan tamamen kopmak istiyorum.
Bu nedenle yazılarımı okuyan, varsa da düzenli şekilde takip eden arkadaşlara yaptığım bu “zorunlu” adres değişikliğinden dolayı şimdiden özür diliyorum. Bu yazımda bundan sonra buraya taşındığımı ve bir aksilik olmadıkça .com a geçene kadar da burada kalacağım haberini vermiş olayım. Eski blogumdan alacağım yazılarımı tarihleri ile birlikte buraya ekleyeceğim. Anlayışınız için teşekkür ediyorum, iyi günler.

June 16, 2008 - Posted by | blogger'a geçtim, numan göçeri, taşındık, yeni blog

No comments yet.

Leave a Reply

